Actualidad de Els Poblets

05 marzo 2025

✨8M – DIA DE LA DONA✨ – Els Poblets – 2025

Divendres 7

  • 19.30 h · Casa de Cultura
    «En la intimidad del trapecio»
    Presentació i signatura del llibre de poesia de l’escriptora i poeta Pepi Valenzuela Cáliz, acompanyada a la guitarra pel mestre Joaquín Bosca. Presenten l’acte: Francisco Cejudo, Amparo Casado i Mario García.

Dissabte 8

8M Dia de la Dona

  • 12.00 h · Ajuntament
    Cercavila de la banda de música amb les Dones «Els Poblets» a l’Auditori per finalitzar al carrer Major.
  • 12.30 h · Inauguració de la intervenció artística
    «Mandales» del carrer major, dins del projecte Art Experience Els Poblets.
  • 13.00 h · Foto oficial de totes les dones artistes que han participat en la creació dels mandales, per la fotògrafa Strassberg – Estudio Nieta.
  • 13.30 h · Vi d’honor.
  • 14.00 h · Dinar de l’Associació de Dones «Els Poblets» a la sala multiús.

Dimarts 11

  • 19.00 h · Casa de Cultura
    «La dona i la botànica»
    Xarrada a càrrec de Fani Navarro, llicenciada en farmàcia, alumna de Joan Pellicer i apassionada de l’etnobotànica.

Dimecres 12

  • De 18.30 h · Casa de Cultura
    «Medicina Emocional»
    Taller de teràpia regeneració celular que ens ajudarà a sanar malalties causades principalment per les emocions, com són el dolor, estrés, depressió, insomni, ansietat, hipertensió, colitis i també malalties cròniques degeneratives. Impartit per Eva María Jiménez de la Fundació René Mey.

Dijous 13

  • 17.30 h · Espai Multiús
    Taller d’automassatge per Lola Tomàs.

Divendres 14

  • 18.30 h · Casa Cultura
    «Ser Dona al Sud»
    Xarrada solidària del Fons Valencià per la Solidaritat.

Biblioteca

Dilluns, dimecres i divendres · De 17 a 20 h

· Calendari Intersindical «La dona i el teatre».

· Taula de Llibres de Dones feministes.